2014. április 9., szerda

Díj


Szabályok:
- Rakd ki, hogy kitől van a díj!
- Írj magadról 11 dolgot!
- Válaszolj 11 kérdésre!
- Írj 11 kérdést!
- Küldd tovább 11 embernek! 

11 dolog magamról:
-Directioner, Mixer és Wayer vagyok 
-Barna a hajam
-13 éves vagyok
-A narancssárga meg a piros a kedvenc színem
-Szabad időmben lovagolni járok
-Eléggé perverz  vagyok
-Rengeteget hallgatok zenét


11 válaszom:
Gáspár Fedórától:

-Mióta blogolsz?
-Lassan 1 éve kb
-Hány blogod van?
-Amit még írok 1 de kb 3-4
-Miért kezdtél el blogot írni?
-Hát mert szeretem elképzelni a dolgokat és megfogalmazni
-Fanfictiont írsz vagy valami más történet?
-Fanfectiont♥
-Mit szeretsz csinálni egy esős délutánon?
-Zenét hallgatok
-Inkább otthon vagy valahol máshol vagy a barátaiddal általában?
-Itthon és barátokkal
-Inkább olvasol vagy blogot írsz?
-Mindkettő:D
-Kutya vagy macska?
-Kutyaa
-Cola vagy Fanta?
-Cola
-Zöldség vagy gyümölcs?
-Gyümööölcs
-Hány blogot olvasol?
-Háát most csak 5be vagyok benne


11 Kérdés tőlem:
-Mióta blogolsz?
-Mi a kedvenc színed?
-Mi a hobbyd?
-Mi a kedvenc állatod?
-Ki a példaképed?
-Facebook vagy twitter?
-Szeretsz olvasni?
-Szoktál rajzolni?
-Mi a kedvenc ruha márkád?
-Ha van kedvenc magyar énekesed ki az?
-Magassarkú vagy tornacipő?

Akiknek én küldöm:
http://mylifenotperfect97.blogspot.hu/
http://happy-end-h.blogspot.hu/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése