2014. április 9., szerda

6.rész

*Liz*

Reggel kicsit korábban keltem fel mivel kaptam Emmtől egy üzenetet hogy menjek át hozzájuk. Nem tudom mi lehet olyan sürgős. Minden esetre elég gyorsan elkészültem. Felvettem egy fekete alapon virágos farmert egy hosszított kötött vajszínű pulcsit hozzá egy kis fűzős tavaszi cipőt meg egy szintén olyan színű sálat dobtam hozzá. A táskámba pár füzetet és könyvet raktam az órarendem szerint. És már mentem is le. Halkan nem akartam hogy felébredjen Liam. Bezártam az ajtót és már mentem is Emmék felé.
-Na végre hogy itt vagy.-idegeskedett Emm az ajtóban pizsibe topogva.
-Mi ez a nagy sietség vagy miért kellett jöjjek?-kérdeztem karba tett kézzel.
-Nem tudom mit vegyek fel.-na ez kemény. Épp sarkon akartam fordulni hogy itt hagyjam mikor a kezem után nyúlt.
-Héé gyere már.-húzott vissza.
-Emm nem értelek. Sosem kérted ruha ügyekben a tanácsom.-néztem komolyan.
-De most kérem.-birizkálta a haját.
-Fogadjunk hogy valaki van a dolgokba.-mutogattam.
-Ami azt illeti...-mosolygott a semmibe.
-Zany Zayn Zayn fogadjunk hogy Zayn.-vigyorogtam és ráztam meg a vállánál fogva.
-Még is honnan tudod?-ámuldozott.
-Vannak kapcsolataim....-titokzatoskodtam.
-Legalább tudnál valami rendeset hazudni.-rázta a fejét.
-Jó jó csak tippeltem. DE legalább jól tippelek.-vigyorogtam idiótán.
-Bejönnél?-tárta ki az ajtót teljesen előttem.
-Hááát.....-mielőtt befejeztem volna behúzott és fel mentünk a szobájába. Nem csináltunk nagy dolgot az öltözködésbe. Meglepődtem hogy Emm nem is szólt be amiket kidobáltam hogy húzza fel. Eg fekete szűk farmert valamint egy angol zászlós fehér pólót és egy fekete pulcsit. Meg pár kiegészítőt dobtam hozzá.
-Na szerintem ez így jó is lesz.-bólogattam elégedetten.
-Nem túl egyszerű?-kérdezte.
-Szerintem nem végül is Zaynnek nézd a stílusát. Nem hiszem hogy elkéne túlozzuk mondjuk szoknyával meg pinkel. Érted.-erre csak bólogatott.-Na akkor mehetünk is.-mondtam.
-Jaja.-ment előre. 



*Suliba*

Mikor a suli előtt voltunk felnéztem és a kapuba Zayn a falna volt dőlve hátra vetett fejjel. Ebbe a percbe észre is vett minket. Emm integetett neki és oda futott hozzá. ''Hát én nem fogok futni az tuti.''-gondoltam magamba.Közbe én megláttam hogy Emily az aulába van és besiettem hozzá. Sam társaságába találtam ami kicsit meglepett. Mivel ők ketten nem nagyon csípik egymást.
-Sziasztoook.-köszöntem nekik.
-Hello.-köszöntek egyszerre.
-Emily azt hiszem mesélhetsz nekem.-tettem karba a kezem.
-Inkább te mesélj hogy mi van Zaynel meg Emmel.-mondta Emily.
-Nem tudom ahogy azt sem hogy ma át jössz-e?-vigyorogtam.-Na jó tudom hogy átjössz.-ráztam meg a fejem és Sam értetlen arcára pillantottam.
-Mi?-nézett még hülyébb fejjel.
-El mondjuk?-kérdeztem.
-Ne mondjuk.-adott érthető választ kérdésemre.
-Elmondjuk?-kérdeztem újra.
-Mi van?-szegényt teljesen össze zavartuk.
-Ááh mondjuk.-törődött bele Emily. Mivel ilyenkor addig nem hagyom abba míg bele nem megy.
-Na szóval Emily meg Liam együtt vannak bár még én sem tudok sokat.-mondtam és Emilyre néztem.
-Oooh mi volt ezen a hétvégén te jó ég.-fogta a fejét Sam.
-Hát ja mert akik felvágnak és elutaznak hétvégenként.-ráztam a fejem nevetve.
-Tudod jól hogy apámhoz kellett elmenjek.-mondta unottan.
-Jó jó tudom én.-vontam vállat.
-Jut eszembe. Liz ma kijössz lovardába?-kérdezte Emily és hozzám fordult.
-Tanultam és utána szerintem kinézek.-mondtam.
-Aha. Elhatároztam hogy Liammet ma elhívom lovardába.-mondta Emily mosolyogva.
-Hát sok sikert drága.-ütögettem meg a vállát.
-Most miért?-kérdezte.
-Hát mert mióta lovagolok azóta próbálom rávenni hogy jöjjön ki velem de mindig lepattintott.-feleltem.
-Hát jó de egy próbát megér.-vont vállat.
-Jól van csajok én megyek mert Jesy már vár.-szólt közbe Sam és le is lépett a folyosó végén várakozó Jesyhez. Ők elég jóba vannak mostanába.
-Oké.-mondta Emily röviden. 
-Ez kicsit bunkó volt tőled Emily.-húztam el a számat.
-Na és? Mit számít nem? Menjen Jesyhez és kész.-nézett hátra Samékre.
-Bunkó vagy ember!-emeltem fel a hangom és ráztam a fejem.
-Ez meg mit keres itt?-nézett rajtam keresztül Emily.
-Ki?-tudakolóztam.
-Fordulj meg és meglátod.-feltűnés nélkül a háttérbe mutatott.-Mit akar Adam a mi sulinkba?-kérdezte.
-Fogalmam sincs. De mi baj van azzal hogy itt van?-fordultam vissza Emily felé felhúzott szemöldökkel. 
-Hááát......



*Sam*

Ma elég korán beértem a suliba. Mivel ilyenkor alig vannak az aulába telepedtem le egy széken. Eddig nem tudtam hogy Emily is ilyen korán jár. Ő is mellettem foglalt helyet egy széken. Nem beszéltünk sokat mert még kómásak voltunk és amúgy sem szoktunk nagyon beszélgetni. Jesyre vártam mivel inkább mostanába vele szoktam lógni. Arra lettem figyelmes hogy Emily mellettem nagyon kapálózik a kezeivel. Mint később rájöttem integetett. Liz jött be a suli ajtón. Liz és Emily elég jóba vannak. Kiderült hogy Liz bátyja Liam meg Emily együtt vannak. Ennyire voltam vevő a beszélgetésből mert én nem vagyok oda a lovakért. A közelbe lévő lovardába meg ha voltam 2 szer sokat mondok. Inkább az ajtót fürkésztem mert hátha Jesy belép. Már azon voltam hogy felhívom hogy hol a frászba van de ebbe a percbe megjelent.
--Jól van csajok én megyek mert Jesy már vár.-ennyit mondtam meg sem várva elköszönésüket repültem Jesy felé.
-Na végre hogy itt vagy.-mondtam és öleltem meg.
-Öööh hello Sam. Bocs csak el aludtam és mire felöltözök meg ilyenek.
-És mizu?-kérdeztem.
-Hát semmi különös. Ma arra gondoltam el megyek suli után futni. Nincs kedved velem jönni?-kérdezte.
-Hát jó végül is miért ne.-vontam vállat. 
-Akkor suli után én haza megyek átöltözök meg minden és aztán találkozhatnánk az egyik parknál.-mondta.
-Jaja oké. Majd akkor hívj.-bólogattam.-De menjünk órára.-nyúltam a táskámért és szaladtunk fel a lépcsőn.





*Nap végén*


*Liz*

Dög unalmas napom volt ma. Gyorsan megtanultam és öltözködtem utána vártam Emilyt. Elakarjuk vinni Liamot a lovardába. Csengettek. Liam épp a kanapén ül. Tv-zik. Kisettenkedtem ajtót nyitottam. Emily lépettbe vagy is kúszott be. Liam mögé ment és én egy pokrócot dobtam a fejére. Emily ráugrott.
-Héééé lányook maradjatok már mit vétettem én ellenetek?-húzta az ölébe Emilyt.
-Milyen lányok? He? Ember én férfi vagyok!-húzta Emily a fejére a pokrócot fiú hangon beszélve.
-Emily lebuktunk. Ne égess már.-csaptam a homlokomra.
-Ki az az Emily?-kérdezte és lekapta a fejéről a pokrócot.
-Liz azt hiszem vissza vonulást kell csinálnunk.-súgta a fülembe Emily.
-Ugye tudod hogy attól hogy halkabban mondod hallom?-szólt közbe Liam. 
-Jó jó na. Szia Liam.-köszönt Emily.-Hogy kerülök ide? Mióta vagyok itt? Miért van taki a fejemen?-tette a hülyét Emily.
-Emily fejezd már be és inkább gyere.-rángattam fel.
-Hova mentek?-kérdezte Liam.
-Nélküled sehova.-ugrottam most én rá Liamra.
-Te is kezded?-dobott át a mellette levő fotelra.
-Csak kipróbáltam.-rántottam vállat.
-Liam léci eljönnél velünk a lovardába?-kérdezte Emily.
-Miért menjek?-kérdezett vissza.
-Mert miért ne?-és ez addig folytatódott míg el nem vitt minket. Mikor ki mentünk Adam is már kint volt. Tanyaval beszélgetett éppen. Tanya Adam nővére és ő is segítő. Magas, vékony, hosszú göndör szőke haja van. Régóta itt van már a lovardánál mint segítő.
-Sziasztok.-köszöntünk egyszerre mikor beléptünk. 
-Na pontosan ezlrt nem akartam ide jönni.-súgta a fülembe Liam.
-Miért?-kérdeztem. Fogalmam sem volt miről van szó.
-Majd otthon el mondom csak kérlek valahova menjünk mert meghalok.-szinte már könyörgött.
-Emily kérlek vezesd körbe Liamot a lovardába.-mondtam.
-Rendbe gyere.-fogta meg Liam kezét és húzta maga  után mert nagyon nem volt kedve Liamnak itt lenni.
-Fedettbe van valaki Tanya?-kérdeztem.
-Azt hiszem éppen osztályba vannak. De a kis pályán nincs senki. Bár ott kint vannak az ugratók is.-mondta közbe pedig egy táblázatot fürkészett. Azon vannak az ilyen beosztási dolgok.
-Oké akkor kiviszem ugratni Frot.-mondtam.
-Rendbe. De várj csak. Segítenél légyszíves a lovardába takarítgatni mielőtt ki mész?-nem mondhattam nemet.
-Persze.-kissé unott volt a válaszom de egye fene Liam Emilyvel van nem tehet semmibe kárt. Miután segítettem a folyosót lesöpörni és elpakolni az útba eső dolgokat be mentem Fro boxába. 

2 megjegyzés: