2014. április 17., csütörtök

7.rész

*Liz*

Lepucoltam Frot és mivel már kissé fáradt voltam arra gondoltam haza megyek. Oda mentem Emily és Liamhez.
-Hé srácok én azt hiszem lépek haza mert már fáradok és nincs erőm semmihez.-támaszkodtam rá a box előtti nyeregtartóra.
-Oké menj csak úgy gondolom haza találok egyedül is.-nevetett Liam és oda ment Emily mögé és megölelte.-De akkor te sétálsz haza?-kérdezte.
-Hát nagyon úgy fest.-mondtam.
-Aha oké. Szia.-köszönt. Én is elköszöntem. Gyorsan haza értem. Felmentem a szobámba és laptoppal az ölembe oda ültem az ágy közepére. Kicsit twittereztem aztán pedig elmentem fürdeni. Jó darabig áztattam magam a vízbe aztán pedig mikor végeztem magam köré csavartam egy törülközőt és átmentem Liam szobájába hogy elcsórjak tőle valami hatalmas pólóját. Egyszer csak nyílt az ajtó.
-Öööh bocs azt hittem Liam szobája ez.-hátrált Louis. Egy szál törülközőbe álltam előtte. Eléggé élvezhette a helyzetet mivel elég rendesen zavarba jöttem. 
-Louis lennél szíves nem bámulni a húgom?-jelent meg Liam a háta mögött.-És meg kérdezhetném hogy a kis asszony mit keres a szobámba?-kérdezte felvont szemöldökkel.
-Hát izéé én csak ............-kaptam fel egy pólót és rohantam át a szobámba. 
-Louis kifoglak....-ezt értettem abból amit Liamnak mondott Louis. Gyorsan felvettem a pólót és lementem a nappaliba a tv elé laptoppal az ölembe. Azonnal felhívtam Emmet hogy azonnal jöjjön fel skypere. 


*Liam*

Emilyvel ott voltunk még kicsit és míg ő a lovát ápolta ahogy ő fogalmaz én figyeltem. Jó darabig csak gubbasztottam a földön ülve. 
-Kicsim nem segítesz?-kérdezte Emily és leguggolt hozzám. Kicsit el is bambultam.
-Ja de persze.-mosolyogtam és kicsit megráztam a fejem hogy vissza térjek.
-Liam Liam Liam....-hallottam meg egy ismerős hangot ami hatására kirázott a hideg.-Nem unod még?-kérdezte.
-Még is mit kéne unnom? És még is mit szeretnél? Mert ha csak ide jöttél játszani magad a feltűnési viszketegséged miatt el is mehetsz mivel nem vagyunk vevőek rá.-álltam fel és segítettem barátnőmet is felállítani aki ebből mit sem értett.
-Liam mind a ketten tudjuk hogy csak felejteni akarsz ezért vagy együtt Emilykével. Mert hisz mind 3an tudjuk hogy a kor különbség elég gáz. Te és én voltunk a legjobb páros ezt valld be.-na erre felment a pumpa.
-Tanya nem kértem a véleményed. És csak hogy tudd ezer éve elfeleddtelek már. Nem vagy ám olyan nagy szám mint aminek beállítod magad. Köszönöm a nagy segítséget kapcsolatok terén de nem kérek belőle.-mondtam és Emilyvel kézen fogva mentem ki a boxból.
-Emily sajnálom ezt az előbbit...........-mondtam mikor az autóba beültünk. Ő csak maga elé meredten ült tovább. 
-Liam.....-szólt volna közbe de elcsuklott a hangja.-Tanyanak igaza van.-folytatta.-Tényleg a kor különbség számít.-mondta.
-Ne akasszál már te is ki ennél jobban. Kérlek, Emily kit érdekel az a pár év?! Engem nem. És téged se érdekeljen.-fordítottam magam felé az arcát. Mélyen néztem bele gyönyörű szemeibe. Olyan mélyen mint még soha. És folytattam.-Emily számomra te mindennél fontosabb vagy. Nem tudnék nélküled élni. Tudom elég nyálasan hangzik tőle. De a legkevésbé sem érdekel ahogy az sem hogy Tanya és az összes többi ember mit gondol rólam/rólunk. Figyelj! Engem Tanya hidegen hagy. Nem érdekel. Sem a véleménye sem maga a nő. Kiráz tőle a hideg. Egyszerűen képtelen lennék azt csinálni amit ő mond, tanácsol vagy bármi ilyen. Magasról teszek rá. Egy kapcsolatba semmi sem megy zökkenő mentesen. Azt is tudom hogy nem rég vagyunk együtt de ez sem érdekel.-fejeztem meg elég jól siekrült beszédemet.
-Liam nekem is nagyon fontos vagy. És szeretlek. De...-folytatta volna.
-Semmi de. Figyelj szépen most haza megyünk.-azzal beindítottam az autót és elhajtottunk.


*Louis*

Liam anyja mondta hogy nyugodtan menjek fel és várjam meg Liamet. Be is mentem a szobájába és nagy meglepetésemre Liz állt ott egy szál törülközőbe. Csak néztem. Liam hangjára lettem fegyelmes. Kicsit sem volt barátságos. 
-Louis kifoglak nyírni ha most rászállsz a húgomra!-lökött be a szobájába mikor Liz kiment.
-Liam nyugodj meg.-kicsit dühösnek látszott. Szóval inkább nem feszítem túl az agyát.
-Hogy a francba legyek nyugodt? Emily lehet hogy ki dob mert az a kis..majdnem mondtam hogy mi bekavart.-dobta le magát az ágyára és térdén könyökölve kezeibe temette az arcát.
-Ki kavart be?-néztem értetlenül ugyan is fogalmam sincs kiről beszélt.
-Ms.Mindenbe belekotyogó Tanyarül ki másról is?-örjöngött.
-Az a kis liba aki megcsalt?-kérdeztem az asztal mellé állva.
-Hát igen.-mondta.
-De még is hol találkoztál te vele?-kérdeztem újra.
-Hát a lovardába. Adam az öccse oda jár ahova Liz és Emily és Adam Liz nagy barátja ráadásul azt hiszem még Tanya is ilyen ló imádó.-vett egy mély levegőt majd hangosan kifújta.
-Na szép. Remélem elhajtottad Adamot is hogy mit képel magáról.-mondtam.
-Ha arra vagy kíváncsi hogy Liz és közte van e valami hát nincs.-azt hittem nem érti meg. De tévedtem.-És Louis hogyha Lizzel ugyan azt csinálod amit a többi lánnyal és kinyírlak. Értve vagyok?!-hadonászott.
-Értve. De nem akarom még elsietni.-mondtam.
-Én is úgy gondoltam.-váltott még komolyabbra. Majd felállt és megveregette a vállamat.
-Liam de szerintem én most megyek. Haza kell még érjek. Szia.-mivel egyedül lakok ezért mindig kiccsit korábban haza szoktam menni. Már kb 2 éve de lehet hogy több ideje is van már hogy elköltöztem a szüleimtől. Elég messze lakok Liaméktől és kocsim sincs. Tehát drága barátom a tömeg közlekedés. Egy 10 perc alatt haza is értem. A buszmegállótól 3-4 házra lakok. Egy társasházba. Mikor felküzdöttem magam a lépcsőn ledobtam magam a kanapéra. Rendeltem egy pizzát majd lefürödtem és el is aludtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése